Nikki Ireland
PBL Curriculum Leader & PBL Teacher
De la vârsta de 7 ani, visul meu a fost să devin profesor. Această motivație a prins contur când am întâlnit un profesor care mi-a arătat bunătate, mi-a dat curaj și m-a inspirat să mă mândresc cu succesele mele.
Etosul meu de predare este simplu: bunăstarea. Prin crearea unui mediu de învățare sigur, stabil și de susținere, elevii sunt capabili să facă greșeli, să reflecteze și să identifice modul în care pot merge mai departe. Cred că acest lucru este adevărat atât din punct de vedere social, cât și din punct de vedere academic. Sunt un profesor căruia îi pasă de bunăstarea, progresul și implicarea elevilor.
În cariera mea, am avut privilegiul de a lucra în trei școli outstanding – în Rayong, Thailanda, Rio de Janeiro, Brazilia și acum în București, România. Activitatea în aceste școli mi-a îmbogățit experiența în predarea învățării prin investigație, datorită programelor PYP, IPC și PBL, foarte bine conturate la nivel de școală.
Învățarea bazată pe cercetare și pe proiecte ajută elevii să se angajeze activ și să fie entuziasmați de procesul educațional, oferindu-le oportunitatea de a se implica și de a-și satisface curiozitatea în funcție de interesele personale.
Începând cu anul 2012, am observat că această metodă le conferă elevilor autonomia necesară pentru a deveni învățători independenți, motivați de sine și dedicați învățării pe tot parcursul vieții.
În fiecare an îi aștept pe elevi la școală cu bucurie și curiozitate cu privire la ce vom descoperi împreună în cadrul orelor pe care le vom avea.