Profesor Asistent învățământ primar
Responsabilități Profesor asistent învățământ primar:
- colaborarea cu profesorii în vederea pregătirii planificărilor, a planurilor de lecție şi a materialelor didactice aferente;
- sprijin constant în managementul clasei;
- supravegherea elevilor în activități;
- organizarea si sustinerea unor activități;
- preluarea responsabilităților profesorilor în caz de suplinire in mediul online sau în clasă;
- sprijin în organizarea evenimentelor la care participă elevii.
Cerinţe pentru postul de Profesor asistent învățământ primar:
- profesor debutant sau în curs de finalizare studii superioare în pedagogie/ psihologie;
- cunoaşterea foarte bună a limbii engleze;
- minimum 2 ani de experienţă în muncă (constituie avantaj experienţa într-o şcoală particulară sau internaţională);
- persoană deschisă spre nou, cu pasiune pentru educaţie, preocupată de pedagogia modernă;
- cunoştinţe de operare calculator.
Oferim:
- oportunitatea de a te perfecţiona neîncetat, prin traininguri de specialitate, alături de cei mai buni;
- oportunitatea de a munci într-o echipă entuziastă, tanără, într-o şcoală modernă, cu colective reduse de elevi;
- ocazia de a transforma o meserie într-o veritabilă profesie şi într-o carieră promiţătoare.
Deoarece suntem o institutie de invatamant si luam foarte in serios datoria noastra fata de toti elevii, procedura noastra de recrutare include verificarea referintelor din CV cu angajatorii anteriori, precum si solicitarea cazierului judiciar.
Alinierea la GDPR:
Prin trimiterea CV-ului către adresele noastre de înregistrare vă manifestați ACORDUL EXPLICIT pentru procesarea datelor dumneavoastră doar în scopurile impuse prin legislația muncii. În conformitate cu Politica noastră de confidențialitate, Avenor prelucrează date cu caracter personal ale candidaților doar în scopuri reglementate prin Codul Muncii sau alte activități pentru care există un temei legal.
Prin politica noastră internă de minimizare a perioadei de procesare a datelor personale, vă garantăm faptul că în cazul în care nu sunteți admiși pentru poziția pentru care ați aplicat, CV-urile dvs. vor fi păstrate în cele mai depline condiții de siguranță, pe o perioadă de maxim 6 luni de la depunerea candidaturii. Conform GDPR, aveți oricând posibilitatea de a solicita ștergerea datelor incluse în CV și/ sau a scrisorii de intenție înainte de expirarea perioadei de 6 luni, prin trimiterea unei Solicitări de renunțare la consimțământ pe adresa hr@avenor.ro.