Dezvoltare personală
Ne dorim ca elevii noștri să fie copii fericiți și să devină viitori adulți echilibrați, capabili să dezvolte relații frumoase cu cei din jur, să empatizeze și să fie receptivi la mediul în care trăiesc. Pe lângă activitățile curriculare, aceşti copii au nevoie să inventeze, să înfrunte riscuri, să facă greșeli, să se joace împreună şi să se bucure de viaţă. Au nevoie de dezvoltare personală.
Viziunea Avenor College este inspirată de teoria „inteligenţelor multiple” a lui Howard Gardner, conform căreia școala trebuie să dezvolte și să motiveze valenţele individuale ale elevilor prin programe academice, sportive și artistice susţinute de factorii personali, emoţionali, sociali. De aceea, am dezvoltat activități și programe dedicate după cum urmează:
Ne dorim ca elevii noștri să fie copii fericiți și să devină viitori adulți echilibrați, capabili să dezvolte relații frumoase cu cei din jur, să empatizeze și să fie receptivi la mediul în care trăiesc. Pe lângă activitățile curriculare, aceşti copii au nevoie să inventeze, să înfrunte riscuri, să facă greșeli, să se joace împreună şi să se bucure de viaţă. Au nevoie de dezvoltare personală.
Viziunea Avenor College este inspirată de teoria „inteligenţelor multiple” a lui Howard Gardner, conform căreia școala trebuie să dezvolte și să motiveze valenţele individuale ale elevilor prin programe academice, sportive și artistice susţinute de factorii personali, emoţionali, sociali.
Ora de dezvoltare personală
Săptămânal, elevii de la Avenor College au o oră de dezvoltare personală în cadrul căreia, prin desen, poveşti terapeutice, joc de rol, învaţă să se înţeleagă şi să îi înţeleagă și pe cei din jur mai bine.
Assembly
Aceste întâlniri la care participă copii din clase diferite, grupați pe nivel de vârstă, punctează aspectele cheie ale ale vieții școlare prin activități de învățare experiențiale. Întâlnirile se fac pe diverse teme și sunt un prilej excelent ca elevii să învețe unii de la alții. Tot în cadrul Assembly se acordă distincții elevilor sau sunt recunoscute merite speciale.
Form-time
În fiecare zi, fiecare diriginte dedică 20 de minute pentru a-i învăța pe elevi cum să învețe, să le răspundă la întrebări legate de viața școlii dar și să le propună alte subiecte educative. Activitatea din form-time are la bază nevoile copiilor și urmărește formarea și dezvoltarea de competențe de studiu și a unei atitudini reflexive față de învățare.
Învățare în afara clasei
Elevii Avenor College participă la multe activităţi (atât în cadrul şcolii, cât şi în afara ei) care îi aduc în contact cu lumea reală, îi învaţă să se simtă parte dintr-o comunitate în care să se comporte proactiv şi responsabil.
Evenimente de comunitate
Unul dintre punctele noastre forte este comunitatea Avenor – copii, profesori și părinți. Încercăm mereu să ne susținem reciproc și să rămânem aproape, să ne oferim ajutor reciproc dar și să ne bucurăm împreună la evenimente. Puterea comunității își face simțită prezența prin numeroase activități precum ateliere, webinarii, întâlniri ale Comitetului de părinți sau evenimente speciale care ne demonstrează că ÎMPREUNĂ NE E CEL MAI BINE.
Sistemul de „căsuțe”
Copiii din toată școala sunt împărţiţi în patru căsuțe şi acumulează puncte la activitățile și proiectele făcute în comun, la evenimentele școlii sau la acțiunile de voluntariat. Apartenența la căsuțe îi ajută să dezvolte relații cu elevii mai mari sau mai mici și să își unească eforturile în scopuri comune.
Consiliul elevilor
Elevii de onoare
Este o distincție care se acordă o dată pe an, prin votul tuturor profesorilor și al diriginților, pe baza unor criterii clare. Elevii de onoare demonstrează rezultate academice și extracurriculare foarte bune, sunt un model de comportament, au o atitudine proactivă față de învățare, participă activ la evenimentele școlii, sunt buni colegi și prieteni.
Brightest Star
Este o distincție care se acordă o dată pe an, prin votul tuturor colegilor de clasă care îl aleg pe acel elev care a demonstrat că este alături de ei, îi ajută pe parcursul orelor și în afara lor.