Cu o nouă echipă de coordonatori, unul dintre cele mai mari și ample proiecte derulate independent și în totalitate de elevii Avenor se anunță a fi un eveniment extraordinar.
Pe 8 februarie, pe scena Teatrului Apollo111 vor urca 9 personalități de succes din antreprenoriat, medicină, sport, sociologie și business pentru a împărtăși spectatorilor prezenți povești inspiraționale și experiențe dincolo de convențional, despre cum și-au transformat imperfecțiunile și provocările în oportunități de creștere.
Biletele sunt disponibile AICI.
Vă invităm să aflați mai multe despre acest proiect și efortul din spatele său de la Karina și Mihai, elevi în clasa 11 Omega, coordonatorii TEDxYouth@AvenorCollege.
Ce ne puteți spune despre această ediție TEDxYouth@AvenorCollege?
Karina: Prin această ediție a evenimentului TEDxYouth@AvenorCollege, ne dorim să inițiem un moment de reflecție și vulnerabilitate atât pentru noi, adolescenții, cât și pentru părinți și ceilalți spectatori. Este un eveniment care necesită aproape un an de pregătire și muncă în echipă, oferindu-ne ocazia de a îmbina pregătirea academică, specifică vârstei noastre, cu spiritul antreprenorial. Ne-am dorit ca ediția din acest an să reflecte câteva caracteristici foarte importante pentru generația noastră: munca în echipă, reziliență, determinare și spirit antreprenorial.
Mihai: Prin tema pe care am ales-o pentru această ediție, Not Business As Usual – Shaping Perspective on Perfection, ne-am propus să creăm un mediu autentic, în care toți participanții să se regăsească și să poată aplica în viața lor de zi cu zi unele dintre ideile prezentate de invitații noștri. Avem un line-up extraordinar și sperăm că cei care ni se vor alătura vor descoperi rețetele individuale prin care invitații noștri și-au creat cariere de succes și cum se poziționează față de idealurile impuse de societate.
Karina: Cei 9 vorbitori – Marius Moga, Gelu Duminică, Dr. Elena Martin, Dragoș Petrescu, Rafaela Barac-Bologa, Dragoș Cîrneci, Gianina Van Groningen, Theodor Paleologu și Octavian Bellu – împreună cu moderatoarea Teodora Tompea, își vor pune amprenta asupra TEDxYouth@AvenorCollege 2025 prin povești inspiraționale și experiențe dincolo de convențional.
Acești oameni extraordinari vor împărtăși cum și-au transformat imperfecțiunile și provocările în oportunități de creștere, subliniind că autenticitatea, reziliența și consistența sunt mult mai importante decât idealurile impuse de societate.
Ce ne poți spune despre echipa de implementare din acest an?
Karina: Echipa de organizare a ediției din acest an este formată din 27 de liceeni, toți activând în 8 departamente specifice unei echipe TEDx: Event Management, Speaker Management, Sponsorships and Finance, PR & Marketing, Executive Production, Design, Web Design, Legal.
Lucrând împreună și comunicând zilnic pe acest subiect o perioadă lungă de timp, am realizat cât de mult ne bazăm unii pe ceilalți. Acum, când suntem atât de aproape de ziua evenimentului, pot spune că fără o echipă solidă și determinată, un astfel de proiect nu ar fi posibil.
Ne-am organizat foarte bine, fiecare știe ce are de făcut, își îndeplinește rolul cu plăcere și, cel mai important, fiecare dintre noi își dorește ca această ediție să fie un succes, un reper pentru viitoarele evenimente.
Care au fost cele mai mari provocări întâmpinate pe parcursul organizării acestui eveniment?
Mihai: Fiind un proiect complex, care presupune mult efort de organizare și multe ore dedicate, au fost momente când, cel puțin pentru mine, a fost greu să împac rolul de elev de liceu, cu teme și teste, cu cel de coordonator al evenimentului.
Totuși, cred că atunci când îți asumi o responsabilitate, mai ales pentru un eveniment precum TEDx, este important să îți stabilești prioritățile și să te adaptezi pentru a naviga cu succes printre sarcinile care îți revin.
Aceasta este frumusețea proiectului pentru noi, ca organizatori: să învățăm lucruri noi, să ne dezvoltăm abilități și să descoperim cum putem depăși cu bine provocările.
Karina: Ca să completez, cea mai mare provocare pentru mine a fost să găsim sponsori pentru eveniment.
Deși niciunul dintre vorbitori nu este remunerat pentru participarea la eveniment, avem numeroase costuri organizatorice pentru care a trebuit să găsim soluții. Chiar dacă a fost dificil, am reușit să obținem sprijinul necesar.
Cu speranța că vom avea o sală plină și că toate biletele se vor epuiza, suntem pregătiți să intrăm în linie dreaptă cu organizarea evenimentului.
8 februarie va fi rezultatul a luni întregi de muncă, așa că vă invităm pe toți să vă rezervați această zi pentru a fi alături de noi. Ne vom bucura împreună de câteva ore pline de povești extraordinare, care vor avea ecou în viețile noastre mult timp de acum înainte.
Biletele sunt disponibile AICI.