Tudor este bursier la Avenor College și elev în ultimul an de liceu. Spune că unul dintre cele mai importante lucruri pe care le-a învățat aici este cum să-și gestioneze timpul pentru a se pregăti cât mai eficient pentru examene. Sesiunea de simulări din luna ianuarie îi va da ocazia să-și testeze cunoștințele și să-și planifice în continuare învățarea pentru examenele A Level de final de liceu. Vă invităm să aflați mai multe despre parcursul lui Tudor la Avenor College din acest interviu.

Avenor College: De ce este important să obții note bune la simulările (mock exams) din luna ianuarie, deși examenele finale A Level sunt programate la final de an școlar?

Tudor: Uneori, când înveți foarte mult pentru un examen care este foarte îndepărtat în timp, tinzi să nu îți dai seama cât sau dacă ai evoluat. De aceea, pentru mine notele de la mocks sunt un reper foarte important. În primul rând, mă pregătesc foarte bine, pentru că știu că un rezultat bun mă va motiva foarte mult să continui să mă dezvolt. Sunt o confirmare a faptului că eforturile mele și eforturile școlii mă ajută să ajung acolo unde mi-am propus, adică să am o carieră de succes în domeniul pe care mi l-am ales. Îmi doresc să studiez la una dintre cele mai bune facultăți de inginerie auto din lume, de unde îmi voi conduce businessul în domeniul auto. De asemenea, voi experimenta cu o varietate de internship-uri la companiile mari din această industrie.

Avenor College: Simți că parcursul tău în sistemul de educație internațional te-a învățat cum să te pregătești pentru examene atât de solicitante, acum și în viitor?

Tudor: Da, cu siguranță. La Avenor am dobândit câteva abilități care îmi vor fi de folos pe parcursul întregii mele vieți academice și nu numai. Anul acesta, pregătindu-mă pentru mocks, am realizat că unul dintre cele mai valoroase lucruri pe care le-am învățat la Avenor a fost cum să fiu un bun manager al timpului meu, cum să fiu flexibil cu mine și propriile mele nevoi de învățare. Știu să-mi dau timp atunci când un subiect mi se pare complicat, știu cum să abordez astfel de situații și cer ajutorul profesorilor atunci când simt că este nevoie. Fiecare elev are câte un orar individual pentru această sesiune de examene, iar anul acesta am avut posibilitatea de a ne întocmi din timp planurile de învățare și consolidare, cu susținerea școlii. Aceste lucruri ne-au ușurat foarte mult procesul de învățare.

Avenor College: Cum arată planul tău de învățare?

Tudor: Pentru că am constatat că am un stil de învățare extrem de tehnic, planul meu de învățare arată foarte matematic, dar mă feresc să devină extrem de strict. Pentru că, după examenele mock de anul trecut, am schimbat examenul de Artă cu unul mult mai complicat, de Further Mathematics, am acum mai mult de învățat. Practic, învăț doi ani în unul. Sistemul internațional este destul de flexibil, de aceea mi-a dat posibilitatea să fac această schimbare. Totuși, planul meu de învățare s-a schimbat drastic după această decizie. Având mai mult de învățat, am întocmit un plan de învățare pe termen lung, însă unul fezabil pentru mine, pentru a evita efectul de burnout. Cu ajutorul Student Support Officer-ului, am reușit să pun la punct un plan de învățare personalizat, pe care chiar pot să îl urmez. 


La final de ianuarie, liceenii Avenor College participă la simulări pentru examenele IGCSE și A Level de la finalul anului. Elevii claselor 9-12 susțin, în total, 73 written mock exams, pentru care s-au pregătit cu ajutorul unor planuri de învățare și consolidare personalizate, sub îndrumarea profesorilor și cu susținerea Student Support Officer, persoana care se asigură că fiecare elev se pregătește eficient pentru examene.