Elevii claselor a VII-a și a VIII-a au avut ocazia să experimenteze ce înseamnă să-și susțină un punct de vedere într-o dezbatere atunci când sunt în fața unui public, înfruntă o echipă care le demontează argumentele și totul este contra cronometru. Profesorul universitar Liviu Papadima, specialist în public speaking, i-a ajutat să înțeleagă de ce le sunt utile abilitățile de dezbatere și i-a ghidat în organizarea unui debate pornind de la afirmația „Vânătoarea ca sport ar trebui interzisă”. Elevii au tras la sorți echipa din care fac parte – afirmatori (în favoarea afirmației) sau negatori – pentru a fi puși în situația de a-și exersa toleranța față de opinii contrare cu ale lor. Fiecare echipă și-a desemnat trei reprezentanți care să susțină argumentele și contraargumentele în fața colegilor și profesorilor. Au înțeles astfel cât de provocator poate fi să-și găsească ideile, să nu divagheze de la subiect, să-și susțină punctul de vedere ținându-și în frâu emoțiile, să evite greșelile în exprimare, să-și coreleze gesturile cu mesajul pe care vor să-l transmită. Fiecare echipă a avut puncte forte și slabe, după cum a subliniat juriul. Nu au existat învingători și învinși, doar câștigători – copiii care s-au bucurat de o experiență intensă, un exercițiu de disciplină, autocunoaștere și toleranță.
Îți recomandăm și

De la Avenor la Princeton University
Alexandra a pășit pentru prima dată în comunitatea Avenor în clasa Pregătitoare, iar astăzi, după un parcurs excepțional, se pregătește să absolve liceul și să înceapă un parcurs academic de excepție la Princeton University — una dintre cele... ...
Citește mai mult
Un mic dejun sănătos – provocarea lansată de cea de-a treia ediție a Avenor Entrepreneurship Challenge
Ajunsă deja la a treia ediție, competiția Avenor Entrepreneurship Challenge a devenit un proiect așteptat cu entuziasm de elevi. Concepută special pentru elevii de clasa a 9-a, această competiție aduce în prim-plan aplicarea cunoștințelor și abilit... ...
Citește mai mult
Lumea reală – cea mai mare sală de clasă
La Avenor, educația înseamnă mai mult decât acumularea de informații – este despre creștere, descoperire, autonomie, motivație și dezvoltarea unui spirit curios și rezilient. De aceea, în oferta educațională a grădiniței Avenor sunt incluse 10 ... ...
Citește mai mult
Avenor Summer School – O aventură “In Real Life”
Avenor Summer School este un program de educație non-formală în limba engleză care are ca punct central experiența pe care o oferă copilului. Anul acesta, Avenor College își propune să ofere copiilor cu vârste cuprinse între 2 și 13 ani un program ... ...
Citește mai mult
Cum ne pregătim pentru începerea grădiniței?
Începerea grădiniței este o etapă semnificativă a vieții de familie, astfel încât alegerea celei mai potrivite instituții care să înțeleagă atât nevoile copilului, cât și pe cele ale părinților, reprezintă un pas esențial al procesului. Dar... ...
Citește mai mult
Din bancă la catedră – o poveste de succes
Anna Bembo este primul profesor Avenor care a fost și elev al școlii. Suntem mândri de acest moment din evoluția ei și a noastră, căci povestea Annei ilustrează foarte bine visul Avenor de a forma tineri care merg să studieze la unele dintre cele mai ... ...
Citește mai mult
Avenor – singura școală din România recunoscută prin Career Mark International Award
Alegerea parcursului educațional după terminarea liceului și, implicit, a unei cariere este unul dintre cele mai importante momente din viața unui elev. La Avenor College, acest proces este susținut printr-un program de consiliere și orientare în carier... ...
Citește mai mult
Cum învață copiii limba engleză la grădinița Avenor?
Învățarea limbii engleze de la o vârstă fragedă este un proces captivant și dinamic, bazat pe imersiune, joc și metode multisenzoriale. La grădinița noastră, care urmează curriculumul britanic, copiii sunt încurajați să descopere engleza într... ...
Citește mai mult
Dezvoltarea metacogniției – O abordare bazată pe cercetare pentru aprofundarea învățării, derulată la Avenor College
Avenor face parte din rețeaua OECD Schools+, în cadrul căreia conduce grupul de lucru Cognitive Engagement, explorând strategii prin care elevii pot deveni mai implicați și mai conștienți de propriul proces de învățare. În acest context, dr. Mihael... ...
Citește mai mult