Cultura învățării
Principiile Învățării și Definițiile Învățării formează o cultură a învățării comună, bazată pe valorile noastre. La Avenor College, ne implicăm cu toții (elevi, părinți, profesori, angajați și parteneri) să susținem această cultură folosind creativitatea personală. Limbajul comun al învățării este folosit și de celelalte școli din cadrul Common Ground Collaborative, organizație în care Avenor College este membru activ.
La Avenor College împărtășim o cultură a învățării bazată pe următoarele principii:
Cu toții putem învăța „cum să învățam” și avem dreptul să o facem.
Învățarea este atât personală, cât și o activitate socială.
Învățarea este atât cognitivă, cât și emoțională.
Învățarea are loc cel mai bine în contexte relevante și interesante.
Pentru a crea o cultură a învățării, avem nevoie de un limbaj comun al învățării.
Scopul nostru este să ne ghidăm elevii să devină experți în trei forme de învățare: Conceptuală, a Competențelor și a Caracterului.
Învățarea conceptuală.
Are loc atunci când elevii: Fac legatura între cunoștințele noi (posibil mai greu de înțeles la început) și cele existente dar și cu conceptele importante; construiesc și reconstruiesc teorii despre felul în care funcționează lucrurile și despre motivele pentru care ele sunt așa cum sunt; testează teoriile pe care le formulează în diverse contexte pentru a le da sens, astfel încât să le poată explica tot mai bine și să înțeleagă când, unde și cum se aplică ele.
Învățarea competențelor
Are loc atunci când elevii: analizează realizările unui expert și le compară cu cele proprii; identifică ajustările pe care trebuie să le facă; exersează o competență pentru a o rafina și a o transforma într-un automatism.
Învățarea caracterului
Are loc atunci când elevii: evaluează cum ar „arăta” anumite comportamente și valori dacă ar fi aplicate într-un context specific real; acționează ca rezultat al acestei evaluări; reflectează asupra efectelor acestor acțiuni.