Roxana Tudor

Profesor de Matematică
Diriginte clasa 9 Delta

Studiul științelor exacte m-a intrigat timp de foarte mulți ani. Pasiunea mea pentru științele exacte, în special matematică și fizică, a fost principalul motiv pentru care am ales să le studiez la nivel academic. Pentru mine, matematica a fost întotdeauna un subiect de interes, deoarece este „unealta” principală aplicată în diverse cercetări și studii.

În cei patru ani de licență la Facultatea de Inginerie Aerospațială din cadrul Universității Politehnica din București, am dobândit cunoștințe avansate în domeniul fizicii, matematicii dar și informaticii, reușind a finaliza cu o medie generală de 9.77.

Am descoperit pasiunea pentru învățământ atunci când am început să pregătesc o colegă de liceu la matematică. După ce și-a atins scopul, acela de a lua o medie generală maximă, mi-a mărturisit faptul că și-a găsit o nouă pasiune, matematica, dorind să o studieze în continuare. De asemenea, mi-a expus și faptul că felul în care am reușit să o fac să înțeleagă matematica este unul dintre motivele care au stat la baza deciziei sale. Sentimentul pe care l-am simțit atunci când mi-a mărturisit motivul a fost special, iar eu în acel moment am realizat că aș putea să urmez o carieră în învățământ.

Experiența mea profesională a început în anul 2021, în calitate de profesor de matematică, lucrând cu elevi de liceu și ajutându-i să își atingă scopurile. În opinia mea, a fi un profesor excelent înseamnă să asiști și să încurajezi elevii în drumul lor, calitate pe care sigur o dețin.

Anul 2022 a adus o schimbare semnificativă în cariera mea, alăturându-mă echipei Avenor, o oportunitate care m-a entuziasmat și mi-a deschis noi perspective. În 2023, am avut onoarea de a deveni dirigintă, un rol care mi-a oferit noi provocări și satisfacții profesionale.

Consider că sunt o persoană răbdătoare și ambițioasă, motiv pentru care îmi doresc să mă adaptez nevoilor elevilor mei, să ajung să îi descopăr și să îi cunosc cu adevărat. Apreciez foarte mult sentimentul pe care îl am atunci când elevii mei asimilează noțiunile predate și îmi doresc să continui să transmit tainele matematicii către noile generații.